دیابت با کراتینین 15 یعنی چه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیابت با کراتینین 15 یعنی چه و چگونه آن را درمان

دیابت با سطح کراتینین از 15 یعنی چه و چگونه آن را درمان؟ در واقع، سطح کراتینین از 15 بسیار بالا است، آن را متعلق به مرحله 5 بیماری کلیه، است که در مرحله نهایی بیماری کلیوی. برای بیماران با سطح کراتینین آنقدر زیاد است که به معنای وجود دارد سموم بسیار در کلیه خود را و زندگی بیمار را در معرض خطر بزرگ است، بنابراین بیماران باید به درمان به موقع.
سه نوع از سلول ها در کلیه شما وجود دارد. سلول های سالم، سلول های آسیب دیده و سلول های مرده. برای سلول های مرده، ما می توانیم چیزی را انجام دهید، چون هیچ راهی به آنها بازسازی شده است. بنابراین آنچه که ما باید انجام است که به ترمیم سلول های آسیب دیده و محافظت از سلول های سالم است.
بیمار با سطح کراتینین از 15، کلیه خود را به طور جدی آسیب دیده این بدان معناست که سلول های سالم سمت چپ بسیار است. بنابراین برای بیمار، نکته کلیدی این است به اقدامات در حال حاضر برای درمان این بیماری و ترمیم سلول های آسیب دیده است.
چگونه برای درمان دیابت با کراتینین 15؟
به طور کلی، دیالیز خواهد شد توصیه برای کاهش سطح کراتینین بالا. با این حال، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر و بنابراین زمانی که توقف بیمار مصرف آن، سطح کراتینین به سطح بالا دوباره.
میکرو چینی پزشکی Osmotherpay به عنوان یکی از نوآوری طب سنتی چینی، می توان آن را برای درمان این بیماری استفاده می شود. چه چیزی بیشتر، می تواند عملکرد کلیه به تدریج بهبود بخشد. بنابراین با کمک از این درمان، بیمار مبتلا به دیابت با سطح کراتینین از 15 نه تنها می تواند بالا فراز سطح کراتینین کردم اما همچنین می تواند یک فرصت برای زندگی یک زندگی با کیفیت دریافت کنید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: